آرینآرین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سفر بدروم

شهریور 94 بود که سفر بدروم ترکیه رفتیم خیلی خوش گذشت مخصوصا به تو ارین عزیزم.در ادامه مطلب عکسهای ارین گلم همراه با توضیحاتش میزارم ارین بعد از خوردن غذا   اینجا از هتل در اومدیم داشتیم میرفتیم کنار ساحل که یه عکس ازت گرفتم ارین در کنار استخر و سرسره ابیش اینجا رفتیم پارک ابی بدروم انواع بازی های داخل استخر داشت کلی بازی کردی   بقیه عکسها در ادامه مطلب ارین داخل اتاق هتل  داخل الاچیق کنار ساحل هتل ...
15 بهمن 1394

سفر به شمال

پسر عزیزم مدتی بود که به وبلاگت سر نمیزدم.انقدر درگیر تو و خانه شده بودم که به کلی وبلاگت فراموش کرده بودم الان که دارم اینو مینویسم 2 سال و سه ماه و 17 روز داری بزرگ شدی و بلبل زبان.بیشتر کلمه ها را میگی. عاشق کارتون پت پستجی هستی و همش میگی مامان پته پته چند روز از تعطیلات عید فطر گذشته ما تعطیلات عید را به سمت شمال رفتیم میخوام یکسری عکسهات از شمال بزارم         اول روز در راه ماسال رستوران خانی     ییلاقات ماسال     توقف بین راهی بین ابشار ویسادار         ابشار ویسادار ابش سرد بود پاتو که...
31 تير 1394

سفر به ترکیه

پسرم بعد از کلی فکر کردن بالاخره تصمیم گرفتیم آنتالیا را برای اولین سفر خارجی انتخاب کنیم  (تاریخ رفت 1393/3/2) به این دلیل اینجا را انتخاب کردیم که بیشتر اذیت نشی و چون بیشتر تو هتل بودیم تا بیرون .پس میتونست به تو هم خوش بگذره اما متاسفانه بر عکس سفر های گذشته که همش سر حال بودی و خوش میگذروندی این دفعه حال دیگه ای داشتی حالی که نمیخوام هیچ وقت تو را اینطوری ببینم چند ساعت قبل از پرواز یه دفعه احساس کردم بدنت داغ شده و تب داری صبر کردم تا تبت کمتر شه ولی بهتر نشدی که هیچ اسهال هم رفتی.12 شب بود که سریع بردیمت درمانگاه .دکتر گفت ویروس جدیده استامینوفن و آنتی بیوتیک داد .ولی چاره ای نداشتیم با این حالت راهی شدیم به ا...
2 خرداد 1393

سفر به اصفهان در اولین عید ناز گلم

در اولین عید گلم در اصفهان آرین در کنار پسر دایی خوشحالی آرین جیگر در پارک جنگلی میدان امام در راه برگشت از اصفهان تصمیم گرفتیم یه سر به باغ فین کاشان بزنیم از اونجایی که بابایی خسته شده بود آقای راننده پسر ناز مامانی خواست بقیه مسیر خودش برونه تا بابایی یه کمی استراحت کنه     ...

اولین مسافرت آرین

12 شهرویر 92 یعنی در 5 ماهگی آرین  اولین مسافرتشو با رفتن به شمال تجربه کرد قبل از رفتن من نگران این بودم  که نکنه مریض بشه یا بهم خوش نگذره همش برای رفتن دودل بودیم ولی خوشبختانه رفتیم و خیلی هم خوش گذشت ولی آرین توی ماشین همش خواب بود و چیزی از مسافرت نفهمید هر چند در موقع برگشت کمی سرما هم خورد ولی در کل بد نگذشت       ...